loading...

نامی گشت ایرانیان مجری مستقیم تور داخلی و خارجی

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس و نوروز

بازدید : 173
چهارشنبه 19 خرداد 1400 زمان : 14:39

هتل داریوش کیش با الهام از طرح شکوهمند تخت جمشید با محیطی بسیار بزرگ و پرابهت در نزدیکی ساحل شرقی جزیره کیش توسط بهترین معماران ایرانی ساخته شده است. هتل 5 ستاره لوکس داریوش، یکی از محبوب‌ ترین و پرطرفدارترین هتل‌ های کیش بوده که در شرق این جزیره جای گرفته است و این هتل بزرگ بعنوان زیباترین و بزرگترین هتل ‌های دنیا دارای 193 اتاق و سوییت کاناباهای مجلل و باشکوه در کنارچشم اندازهایی رو به دریا و باغ میباشد که با معماری منحصر به فردش تداعی کننده شکوه و عظمت تخت جمشید است.

تور کیش هتل داریوش

همچنین هتل داریوش کیش 3 طبقه است و 190 واحد اقامتی را در خود جای داده و در کل 500 تخت در هتل در اتاق ها و سوئیت های مختلف وجود دارد که بعضی اتاق های هتل رو به باغ است و بعضی از آن ها چشم انداز آبی خلیج فارس را بشما هدیه می دهند.

از انواع اتاق های هتل داریوش می توان به اتاق های زیر اشاره کرد:

  • دو تخته لوکس رو به باغ
  • اتاق دو تخته استاندارد رو به دریا
  • اتاق دو تخته لوکس رو به دریا
  • سوئیت 3 نفره رو به خلیج
  • سوئیت 2 نفره آتوسا لوکس رو به باغ با 1 تخت دبل
  • سوئیت 2 نفره استودیو لوکس با چشم انداز دریا با یک تخت دبل
  • سوئیت دو نفره آتوسا لوکس رو به دریا با یک تخت دابل
  • اتاق دو تخته استاندارد رو به باغ
  • اتاق های کابانا تریپل (سه نفره) دارد که رو به دریاست ولی چشم انداز خلیج فارس در آن چندان هم نزدیک نیست.

ویلاهای هتل داریوش کمی دورتر از ساختمان اصلی است ولی حال و هوای خاص خودش را دارد و نیز ویلاها به دلیل پلکانی بودن برای سالمندان و معلولین مناسب نیست.
اتاق های دو تخته هتل داریوش تنها دارای یک تخت دو نفره دبل بوده و معمولا برای ظرفیت نفر اضافه تعبیه نشده است. با این حال در صورت درخواست اتاق 2 تخته توئین 1 کاناپه تخت خواب ‌شو به اتاق اضافه می شود که البته هیچگونه هزینه ای برای آن دریافت نخواهد شد.
در ادامه بی شک این تنوع در اتاق ها و سوئیت های هتل در کنار امکانات موجود در این هتل را در هیچ هتل دیگری در سطح کشور تجربه نخواهید کرد. بنابراین اولین پیشنهاد آژانس نامی گشت بعنوان مجری مستقیم تو کیش هتل داریوش برای اقامتی جذاب و خاطره انگیز در جزیره کیش، انتخاب هتل پنج ستاره داریوش می ‌باشد.

از بین تمام هتل ‌های این جزیره که نام اتاق رو به دریا را برای دسته بندی اتاق ‌هایشان گذاشته اند، تنها هتل داریوش است که نمای دریای واقعی را آن هم به دلیل نزدیکیش به آب ‌های خلیج فارس در اختیار شما مسافران عزیز قرار می ‌دهد.

شما با رزرو تور کیش هتل داریوش با ناهار بدون شک در مطلوب ‌ترین حالت ممکن در جزیره کیش اقامت خواهید داشت که این موضوع به دلیل برخورداری این مجموعه بسیار حرفه ای از یک کادر با تجربه است که تمام تلاش خود را در جهت هرچه بهتر بودن کیفیت خدمات ارائه شده به شما میهمانان به کار می ‌گیرند تا اقامتی رویایی را تجربه کنید.

هتل های ترنج

قیمت تور کیش هتل داریوش

چشم اندازهای هتل برجسته داریوش کیش رو به دریای بی کران خلیج فارس، ساحل و همچنین رو به باغ محوطه هتل می باشد. معمولا هزینه تور کیش هتل داریوش در خصوص واحد های اقامتی آن متفاوت می باشد، مثلا واحد های رو به دریا بیشتر از سوئیت های رو به ساحل و باغ می باشند و اما با وجود این اکثر گردشگران تور کیش هتل داریوش تمایل دارند واحدی را انتخاب کنند که پنجره های آن حتما رو به دریا باز شود.

در ادامه لازم به ذکر است که قیمت هتل داریوش کیش با تور مناسب تر است چرا که هتل داریوش قیمت نسبتا گران تری از هتل های چهار ستاره و پنج ستاره های معمولی دارد ولی در مقایسه با هتلی مثل هتل ترنج کیش که امکانات کمتری دارد، قیمت آن مناسب تر و قابل قبول تر است و نیز قیمت تور کیش 4 شب و 5 روز طبیعتا گران تر از تور 3 روزه کیش برای شما تمام خواهد شد.

نرخ هتل های کیش نوسانات زیادی دارد و با توجه به امکانات هتل و تعداد ستاره هایش با یکدیگر کاملا فرق می کند. اما قیمت هتل داریوش کیش با توجه به امکاناتی که به شما ارائه می کند واقعا منصفانه می باشد و شما در سایت نامی گشت عموما آفر کیش هتل داریوش با تخفیف باورنکردنی را بیشتر خواهید دید و براحتی می توانید از ما آفر هتل های کیش را خریداری کنید.

همچنین هزینه هر شب اقامت در هتل داریوش کیش با توجه به نوع اتاق متفاوت بوده که ارزان ترین اتاق این هتل کیش، سوئیت های کابانا بوده که از 2 میلیون تومان شروع و گران ترین نوع اتاق در این هتل کیش سوئیت رویال لوکس رو به دریا می باشد که هزینه ای بالغ بر 56,600,000 را دارد.

قیمت تور کیش هتل داریوش

از مواردی که لازم است قبل از رزرو تور کیش هتل داریوش به آن توجه داشته باشید نوع اتاق، کلاس پروازی، مدت تور و... است که بر قیمت تور کیش شما تاثیر خواهد داشت. به طور مثال هزینه هر یک از اتاق ‌ها و سوئیت ‌های هتل داریوش با توجه به ظرفیت، بهره ‌مندی از چشم انداز رو به دریا، نوع خدمات و امکانات ارائه شده می ‌تواند متفاوت باشد که در آخر برای مشاهده آخرین قیمت تور کیش می توانید در صفحه اصلی سایت نامی گشت جستجو کنید.

  • قیمت اتاق های هتل داریوش

اتاق های هتل داریوش کیش از نمای بیرونی و داخلی بسیار زیبا و شکیل تشکیل شده اند که چشم هر بیننده ای را مجذوب و خیره می کند و هر یک از این اتاق ها در پکیج تور کیش هتل داریوش متفاوت ارائه میشوند. اتاق های این هتل متفاوت و بسیار زیبا چیدمان شده اند چرا که از دیزاین خاصی تشکیل شده که اوج خوش سلیقه بودن را می توان با نگاهی ساده در آن دید و بافت تمامی اتاق های هتل مجلل داریوش کیش به بهترین شکل فکر و پرداخته شده است. همین امر باعث شده تا افراد زیادی از سراسر کشور عزیزمان ایران این مجموعه را برای اقامتی لوکس انتخاب کنند و شما متنوع ترین و ارزانترین تور کیش هتل داریوش را می توانید در بالای همین صفحه مشاهده نمایید. ضمنا در بخش زیر قیمت ها بر اساس اقامت برای یک شب ارائه شده است و ممکن است این قیمت ها نسبت به شرایط و زمان های مختلف قابل تغییر باشد. قیمت اتاق های هتل داریوش به شرح زیر است:

  • کابانا دبل : 13,300,000
  • اتاق کابانا : 13,300,000
  • اتاق کابانا حمام سانروف : 14,100,000
  • کابانا دبل حمام سانروف : 14,100,000
  • اتاق کابانا رو به دریا : 15,100,000
  • اتاق 2 نفره استاندارد رو به باغ : 16,000,000
  • اتاق دو نفره لوکس رو به باغ : 17,900,000
  • سوئیت استودیو لوکس 2 نفره رو به باغ : 21,500,000
  • سوئیت آتوسا لوکس 2 نفره رو به باغ : 30,500,000
  • سوئیت آتوسا لوکس 2 نفره رو به دریا : 36,800,000
  • سوئیت 4 نفره رویال لوکس رو به باغ : 47,050,000
  • سوئیت 4 نفره رویال لوکس رو به دریا : 56,600,000

  • امکانات و خدمات هتل داریوش کیش

از امکانات فوق ‌العاده هتل بزرگ داریوش می ‌توان به: استخر روباز، سالن بیلیارد، زمین پینت بال مجهز، زمین تنیس، سالن بدنسازی با مدرن ‌ترین تجهیزات، آرایشگاه، غواصی در آب ‌های خلیج فارس، ماساژ تایلندی با بهره گیری از کادری حرفه‌ ای، ماساژ پا با ماهی و آتلیه عکاسی برای ثبت لحظات تکرارنشدنی اشاره نمود که در ادامه در هتل داریوش کیش امکانات پذیرایی متنوعی وجود دارد اعم از رستوران " آپادانا " واقع در قسمت مرکزی طبقه همکف که انواع غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی را برای شما سرو میکند و دیگر رستوران هتل " پاسارگاد " نام دارد که در انتهای راهروی طبقه همکف قرار گرفته است و طراحی آن هماهنگ با معماری هتل برگرفته از ستون ‌ها و دیوارهای تخت جمشید است.

همچنین کافی ‌شاپ موجود در لابی با فضایی زیبا و بسیار مدرن مکان مناسبی برای دورهمی ‌های دوستانه و ملاقات ‌های مهم کاری در اختیار شما میهمانان عزیز قرار می ‌دهد. همچنین در کافه لانج هتل می ‌توانید طعم لذیذ و دلچسب انواع غذاهای سنتی، ایرانی، فرنگی و فست فود را نوش ‌جان کنید. لازم به ذکر است که این کافه برای آن ‌دسته از میهمانانی که در اتاق ‌ها و سوئیت ‌های لوکس اقامت دارند سرویس ویژه مطابق سلیقه تان ارائه می ‌کند.

علاوه بر این‌ها در کافی‌ شاپ ساحلی هتل که در کنار استخر قرار دارد که تجربه یک تفریح آرامس بخش و دلنشین امکان ‌پذیر است. این کافه با سرو انواع نوشیدنی ‌های گوارا و دسرهای خوشمزه از میهمانان خود پذیرایی می‌ کند.

  • آفر تور کیش هتل داریوش

شاید بارها عبارت آفر تور کیش هتل داریوش را در سایت های گردشگری شنیده باشید، در مورد این عبارت باید بگوییم که آفر تور کیش یا آفر هتل داریوپ کیش درست در زمان های لوسیزن و کم گردشگر کیش بیشتر به شما پیشنهاد می شود، چرا که مسافران به شدت کاهش می یابند و هتل ها و آژانس ها برای اینکه متحمل ضرر نشوند تصمیم میگیرند تخفیف های هیجان انگیزی را ارائه کنند.

موضوع بعدی که قابل تامل است این بوده که اتاق های هتل داریوش در بعضی مواقع توسط کارگرار یا آژانس هواپیمایی گارانتی می شود، معنی گارانتی در حقیقت همان پیش خرید تعدادی اتاق در یک هتل است، به اینصورت که شخص یا آژانس مسافرتی گارانتی کننده از مدتی قبل مثلا یک ماه قبل طی قراردادی، تعدادی از اتاق های هتل را به مدت مشخص و در تاریخی خاص پیش خرید میکنند و هزینه های آن را پرداخت می کنند و بعد از آن، این اتاق ها از نظر هتل فروخته شده بشمار رفته و مسئولیت پرکردن آن برعهده شخص یا آژانس گارانتی کننده می باشد.

در این حالت عملا قیمت گذاری این اتاقها هم بعهده شخص گارانتی کننده خواهد بود چون طبق قرارداد، باید مبلغ مشخصی را بابت اتاقهای خریداری شده به هتل پرداخت کند. با این اوصاف کارگزار یا آژانس میتواند بنا به دلایل مختلف آفرهای ویژه ای به مسافرانش ارائه کند.

تور کیش هتل داریوش از تهران و شهرستان ها

در ابتدا لازم است بدانید که مبدا تور کیش از تهران است ولی امکان تغییر مبدا به تمام شهرهای کشور هم در صورت درخواست مسافران وجود دارد. برای تهیه بلیط پرواز کیش ابتدا میبایست تاریخ سفر خود را انتخاب نمایید و مناسب ترین پرواز را در روز مورد نظر رزرو نمایید.

این پرواز نیز همچون اغلب پروازهای داخلی از مبدا تهران بیش از یک ساعت و نیم به طول نمی انجامد، بنابراین اگر از قبل اتاقی در هتل رزرو کرده اید و برای مدت زمان اقامت خود چاره اندیشی کرده اید، میتوانید بلیط پرواز کیش را برای ساعات پایانی روز یا هر زمان دلخواه دیگر خریداری کنید.

در حال حاضر فروش بلیط هواپیما کیش از مبدا تهران، توسط شرکت های هواپیمایی ایران ایر، زاگرس، سپهران، آتا، قشم ایر، ماهان ایر، تابان، کیش ایر و معراج صورت می پذیرد. اما محبوب ترین پروازها، تور کیش هتل داریوش با پرواز ماهان و زاگرس انجام میگیرد و لازم است بدانید که بیشتر ایرلاین های داخلی بلیط ارزان کیش دارند اما ارزانترین ایرلاین پرواز تهران کیش، متعلق به هواپیمایی کیش ایر است. در بخش زیر تصمیم داریم در خصوص تور کیشهتل داریوش از شهرهای مختلف ایران اطلاعاتی در اختیار شما قرار بدهیم.

  • تور کیش هتل داریوش از مشهد

برای سفر به کیش از مشهد، راه‌ های زیادی برای شما وجود دارد که با توجه به شرایط و زمان سفر و به دلخواه خودتان می ‌توانید هر کدام را که بخواهید انتخاب نمایید. ایرلاین ‌های مسیر مشهد به کیش به این صورت است که شرکت ‌های هواپیمایی کیش ایر، ایران ایرتور، سپهران و گاها آتا در مسیر تور کیش هتل داریوش از مشهد دارند و نیز روزهای پرواز مشهد به کیش، روزانه پروازهای مختلفی از فرودگاه بین ‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد به مقصد فرودگاه بین ‌المللی کیش انجام می ‌شود.

  • تور کیش هتل داریوش از اصفهان

یکی از تورهای پرطرفدار در بین شهرواندان اصفهانی، تور کیش از اصفهان است. در تور هوایی کیش از اصفهان باید به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان بروید و با پرواز مستقیم اصفهان به کیش، خود را به جزیره کیش برسانید. پرواز اصفهان به کیش هر روز صبح‌ فرودگاه بین‌ المللی اصفهان را ترک کرده و حدود یک ساعت بعد به کیش میرسد. البته فقط شرکت ‌های هواپیمایی زاگرس، ایران ایر، کیش ایر و آتا در این مسیر پرواز دارند.

  • تور کیش هتل داریوش از شیراز

تور کیش از شیراز، یکی از تورهای محبوب داخلی بشمار می رود که در تمام طول سال متقاضیان خاص خود را دارد. یکی از راه‌ های سفر به شیراز، تهیه بلیط پرواز کیش و سفر به این جزیره زیبا و دیدنی، با یک پرواز مستقیم است. روزانه 1 تا 3 پرواز (بسته به تعداد مسافر)، فرودگاه شهید دستغیب شیراز را به مقصد کیش ترک می ‌کنند. همچنین پروازهای مسیر شیراز - کیش، توسط شرکت ‌های هوایی کیش ایر، ایران ایر، فلای پرشیا و معراج و اغلب در ساعات پایانی روز در عصر و شب انجام می ‌شوند.

  • تور کیش هتل داریوش از اهواز

توجه داشته باشید که در طول هفته تور کیش هتل داریوش از اهواز در ساعات مختلف روز از فرودگاه بین ‌المللی اهواز به مقصد فرودگاه بین‌ المللی کیش پرواز دارند که طول مسیر حدودا 2 ساعت می باشد. ضمنا لازم به ذکر است که از سمت اهواز به کیش و برعکس فقط ایرلاین‌های وارش و کیش ‌ایر و در روزهای یکشنبه، سه ‌شنبه و جمعه پرواز دارند.

  • تور کیش هتل داریوش از رشت

خرید تور کیش از رشت یکی از مهمترین تورهای پرطرفدار داخلی نامبرده می شود و تور کیش در زمره لاکچری ترین سفرهای داخلی است، که همیشه و درتمامی فصول در دسته پر متقاضی ترین تورها قرار گرفته است. اکثر مردم ایران برای تفریح و گردش خرید تور کیش را ترجیح می دهند. البته خرید بلیط هواپیما رشت کیش نیز در فصولی از سال تقاضای بیشتری نسبت به تور این مسیر دارد.

  • تور کیش هتل داریوش از ساری

قیمت تور ساری به کیش هوایی نسبت به سفر زمینی گران تر تمام می شود و اما سفر با هواپیما بهترین نوع سفر به کیش از مبدا ساری میباشد. تور کیش هتل داریوش از ساری بصورت هوایی هم سریعترین و هم بی دغدغه ترین راه سفر به کیش است. برای سفر به کیش به دلیل دغدغه های سفر زمینی و چالش های پیش بینی نشده آن بهتر است تور هوایی کیش از ساری را انتخاب کنید. پس باید گفت تور کیش با هواپیما از ساری بهترین انتخاب برای تجربه یک سفر بیاد ماندنی به کیش می باشد.

  • تور کیش هتل داریوش از تبریز

هزینه تور کیش از تبریز به 2 پارامتر هتل محل اقامت و پرواز رفت و برگشت بستگی دارد و اینکه از تبریز به سمت کیش فقط ایرلاین ایران ایرتور پرواز دارد و قیمت آن از 180،000 تومان تا 500،000 تومان در بازه ‌های مختلف زمانی در سال متغییر است. ایران ایرتور فقط در روزهای یکشنبه، سه ‌شنبه، چهارشنبه و جمعه از تبریز به سمت کیش پرواز دارد .

منبع : تور کیش هتل داریوش

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور مسافرتی نوروز
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه