loading...

نامی گشت ایرانیان مجری مستقیم تور داخلی و خارجی

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس و نوروز

بازدید : 188
يکشنبه 30 خرداد 1400 زمان : 12:05

هتل ویدا کیش، از بهترین و مدرن ترین هتل های کیش بشمار می رود. هتل 5 ستاره ویدا، از سال 1396 در 10 طبقه افتتاح گردید و اگر مسافر تور کیش هتل ویدا هستید بدانید که این هتل منطبق با معماری روز دنیا و بالاترین استانداردهای صنعت گردشگری طراحی شده است به همین دلیل در این زمان کوتاه به محبوبیت ویژه ای دست پیدا کرده است.

هتل ویدا کیش در فاصله ای کوتاه از ساحل دریا، مراکز خرید، سالن همایش های بین المللی و پردیس بین الملل دانشگاه شریف قرار گرفته است که از این حیث دسترسی خوبی به جاذبه های توریستی و مراکز مهم جزیره کیش دارد.

هتل ویدا

همچنین هتل ویدا با پرسنل آموزش دیده و حرفه ای و با تجربه و داشتن مدرن ترین امکانات و اتاق های مجهز، آماده میزبانی مسافران و میهمانان عزیز در تور کیش هتل ویدا می باشد.

هتل ویدا در 12 طبقه و دارای 144 اتاق و سوئیت های مجلل همراه با مدرن ترین امکانات روز دنیا تعبیه شده و نیز لیست اتاق‌ های هتل ویدا شامل اتاق دوتخته، اتاق دو تخته رو به دریا، اتاق دوتخته رویال، اتاق دوتخته رویال رو به دریا، اتاق سه تخته، اتاق سه تخته رو به دریا، اتاق سه تخته رویال، اتاق سه تخته رویال رو به دریا، سوئیت یک خوابه ویدا برای دو نفر و سوئیت جکوزی دار ویدا برای دو نفر می‌باشد که این سوئیت ‌ها قابلیت 1 نفر اضافه را نیز دارند.

در ادامه با توجه به معرفی تمامی واحد های اقامتی این هتل شما می توانید به راحتی جهت رزرو تور کیش هتل ویدا از سایت نامی گشت اقدام نمایید.

قیمت تور کیش هتل ویدا

قیمت تور کیش هتل ویدا بسته به خدمات تور کیش و مدت اقامت شما و نوع هتل محل اقامتتان کاملا متفاوت می باشد و همچنین نرخ تور هتل ویدا کیش بنا به دلایل مختلف قابل تغییر است؛ برای مثال لول هتل، نوع پرواز و ساعت پرواز می تواند در قیمت تور کیش هتل ویدا دخیل باشد و اما قیمت تور کیش ارزان را می توانید با انتخاب یک هتل 3 ستاره با کیفیت ارزان تجربه نمایید.

در ادامه اگر چه هتل ویدا کیش یک هتل 5 ستاره است اما نگران هزینه تور کیش هتل شایان نباشید، چرا که این هتل به مناسبت ها و در ایام گوناگون آفرهای ویژه ای برای میهمانان خود در نظر می گیرد.

همچنین شما می توانید متنوع ترین تورهای هتل ویدا کیش را در بالای همین صفحه مشاهده کنید و ضمنا این امکان را دارید که تور لحظه آخری کیش هتل ویدا را برای اقامت انتخاب کنید، مسلما قیمت تور لحظه آخری کیش هتل ویدا مناسب تر از تورهای عادی کیش بشمار می رود.

قیمت تور کیش هتل ویدا

  • قیمت اتاق های هتل ویدا

پکیج تور کیش هتل شایان در تمام طول سال در متنوع ترین حالت از سمت آژانس های مسافرتی به شما ارائه می شوند که در قالب تورهای لوکس کیش هتل ویدا و یا ارزانترین تور کیش هتل ویدا برگزار می گردد.

هتل 5 ستاره ویدا کیش در 12 طبقه ساختمانی بنا شده است که در خود حدود 144 باب اتاق با تمامی استانداردهای هتل‌ های پنج ستاره را در خود جای داده است و هر کدام از اتاق ها و سوئیت های این هتل دارای قیمت های متفاوتی می باشد که شما در این واحد های اقامتی عالی می توانید هنگام استراحتی دلنشین، از آرامش ویوی دریا هم کلی لذت ببرید؛ ضمنا اتاق های هتل ویدا کیش مجهز به امکانات رفاهی و دیزاین بسیار شیک می باشند.

در ادامه قیمت اتاق های هتل ویدا به شرح زیر می باشد:

  • اتاق 2 نفره : 8,200,000
  • اتاق 2 نفره روبه دریا : 9,200,000
  • اتاق رویال دو تخته رو به دریا : 10,200,000
  • اتاق 3 نفره رو به دریا : 11,200,000
  • سوئیت 3 نفره (یک ‌خوابه) : 18,200,000
  • سوئیت یکخوابه 3 نفره دریا استاندارد : 18,200,000
  • سوئیت یکخوابه 3 نفره دریا جکوزی دار : 20,200,000

اتاق های هتل ویدا

  • امکانات و خدمات هتل شایان ویدا

این اتاق‌ ها امکاناتی همچون: تلویزیون LCD، صندوق امانات، تلفن، کمد لباس، قفل الکترونیک درب اتاق، کارت هوشمند اتاق، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، کف پوش موکت، حمام، حوله حمام، دمپایی، دمپایی در حمام، سرویس فرنگی، پنجره دوجداره، IP TV، چیلر، میز توالت، میز و صندلی و مینی بار با هزینه وجود دارد و نیز از دیگر امکانات هتل ویدا کیش می توان به: وجود آتلیه، فتوکپی، فکس، پرینتر، اتاق سیگار، فضای سبز، پارک کودک، جکوزی، زمین ورزشی، ماساژ، فروشگاه، آژانس مسافرتی، پله اضطراری، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، اتاق تلفن، خدمات نگهداری کودک، خدمات CIP ، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، کرایه اتومبیل، سالن ورزشی، آرایشگاه، خدمات تور، شبکه پخش فیلم، تلفن در لابی، لابی، آسانسور، نمازخانه، زنگ هشدار، کافی شاپ، روزنامه، استخر، سونا، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، تلویزیون در لابی، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، خدمات بیدار باش، اینترنت در لابی، لاندری، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی و سرویس بهداشتی ایرانی در لابی اشاره نمود. از مزیت های رزرو هتل ویدا در تور کیش اتاق های طبقات 5 تا 9 می باشد که بهترین ویو را نسبت به دریا به شما ارائه می کند.

آفر تور کیش هتل ویدا

آفرها بیشتر در زمان ها و شرایط خاصی به مسافران و علاقه مندان ارائه می شود، برای مثال زمان هایی مثل لوسیزن و یا فصل کم گردشگر کیش هتل ها طبعا با استقبال مسافران زیادی روبرو نمی شوند به همین دلیل صاحبان هتل تصمیم میگیرند که آفرهای هیجان انگیزی به آژانس ها و کارگزاران تور کیش پیشنهاد دهند تا متحمل ضرر و زیان هایی نسبت به این فصول نشوند که آفر تور کیش هتل ویدا هم از این قاعده مستثنی نیست.

در ادامه باید بگوییم که فصل یکی از عوامل مؤثر بر قیمت هتل ویدا است. در این خصوص یک قانون کلی وجود دارد: " وقتی سراغ هتل بروید که دیگران نمی روند " حالا یعنی چی؟ در فصل خلوت سال هتل ها دست به کاهش قیمت می زنند و در فصل شلوغ سال با افزایش قیمت آن را جبران میکنند و مثلا بلافاصله بعد از پایان تعطیلات نوروز که زمان اوج قیمت ها است، قیمت ها به شدت کاهش می یابد.

البته زمان مناسب دیگری هم برای رزرو وجود دارد که به آن shoulder season گفته می شود و آن زمان بین های سیزن و آف سیزن است که این این زمان ها هم میتواند بهترین زمان برای خرید آفر تور کیش هتل ویدا باشد.

آفر تور کیش هتل ویدا

تور کیش هتل ویدا از تهران شهرستان ها

در ابتدا لازم است بدانید که مبدا اکثر تورهای کیش از تهران می ‌باشد و امکان تغییر مبدا به شهرهای دیگر وجود دارد. بسیاری از شرکت ‌های هواپیمایی داخلی از نقاط مختلف ایران به جزیره کیش پرواز دارند و در این بین پروازهای شرکت ‌های هواپیمایی ماهان، معراج، ایران ‌ایر تور و ایران ‌ایر به علت بهره ‌مندی از ناوگان مجهزتر و هواپیمای بهتر، گران ‌تر از سایر شرکت های هواپیمایی مثل پروازهای کاسپین، تابان، زاگرس هستند. ضمنا ایرلاین زاگرس پروازهای سیستمی دارد و ممکن است قیمت پرواز تغییرات بسیار زیادی داشته باشد.

  • تور کیش هتل ویدا از مشهد

فرودگاه شهید هاشمی ‌نژاد مشهد بعد از تهران، بیشترین تعداد پرواز را به مقصد جزیره کیش به خود اختصاص می دهد. به طوری که روزانه بالغ ‌بر 20 پرواز این فرودگاه را به مقصد فرودگاه کیش ترک می ‌کنند و همچنین بالا بودن تعداد پروازهای کیش از مشهد، این امکان را به وجود می ‌آورد که بتوانید تور کیش لحظه آخری از مشهد با پرواز چارتری ارزان رزرو کنید و سفری ارزان و عالی را تجربه کنید.

  • تور کیش هتل ویدا از اصفهان

تور کیش از اصفهان نیز یکی از تورهای محبوب در میان مردم اصفهان بشمار می رود که به همین دلیل روزانه بیش از 4 پرواز از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به مقصد کیش انجام می پذیرد.

اما پایین بودن تعداد پروازهای کیش از اصفهان، احتمال لحظه آخری شدن تور کیش از اصفهان را کمی پایین می ‌آورد. ضمنا ایرلاین ها از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان مسافران را سوار می کنند و به مقصد فرودگاه بین المللی جزیره کیش می برند و پروازهای اصفهان کیش معمولا در 7 روز هفته برگزار می شود و ساعت پرواز معمولا با توجه به شرایط آب و هوایی شهر مبدا و مقصد تعیین می شود که مسافران هنگام خرید بلیط می توانند ساعات مورد نظر خودشان را انتخاب نمایند.

  • تور کیش هتل ویدا با پرواز ماهان

آژانس مسافرتی نامی گشت تمامی خدمات تور کیش هتل ویدا با پرواز ماهان را در عالیترین حالت به شما ارانه خواهد کرد که از جمله این خدمات می توان به اخذ و تهیه بلیط هواپیمایی ماهان و رزرو هتل ویدا در کیش و بیمه مسافرتی با ارائه واچر رسمی و... می باشد. توجه داشته باشید که مجموعه نامی گشت بهترین و ارزان ترین تورهای کیش با پرواز ماهان را در اختیار شما میهمانان تور کیش قرار می دهد و لازم به ذکر است که اگر با پروازهای چارتر ماهان سفر می کنید.

باید بدانید که با توجه به چارتر بودن پرواز هر گونه تغییر اطلاعات ، کنسل کردن تور کیش و جابجایی تاریخ سفر و ... منجر به سوخت پکیج درخواستی شده و هیچ مبلغی قابل بازگشت نیست.

منبع : تور کیش هتل ویدا

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور مسافرتی نوروز
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه